עורך דין חדלות פרעון

שירותיהם של אנשי מקצוע שונים יכולים להיות קריטיים במיוחד, בין אם מדובר בשירותי אינסטלציה דחופים עבור בית עסק ובין אם מדובר בשירותי אדריכלות ותכנון לפני בנייה של בית חדש. אך בכל מה שקשור למקרים של חדלות פירעון, מרבית משקי הבית והעסקים יזדקקו לעורך דין חדלות פירעון שיוכל לעזור להם בזמנים מורכבים אלו. בין אם מדובר בהגנה על נכסים אשר עלולים להיפדות לטובת החייבים, ובין אם מדובר בידע ממשי כיצד ואיפה ניתן למצוא עורך דין מעולה בתחום. לכן לפני ששוכרים את שירותיו של עורך דין המתמחה בתחום חדלות פירעון, מומלץ לדעת אילו שירותים חיוניים ניתן לקבל לבית עסק או למשק בית וכמובן אילו מאפיינים בעת הבחירה יוכלו להוביל אותנו לבחירה האפקטיבית ביותר.

שירותיו של עורך דין חדלות פירעון

כאשר מדובר בעורך דין המתמחה בתחום חדלות פירעון, אי אפשר שלא לחשוב על אחד ההליכים השכיחים במדינת ישראל והוא הליך פשיטת רגל. בין אם מדובר בפשיטת רגל אישית או חדלות פירעון תאגידית, עורך דין חדלות פירעון יכול להדריך את מנווטי הספינה בתהליך המשפטי, להבטיח עמידה בחוקים הרלוונטיים והגנה על זכויותיהם של החייבים.

כמו כן גם בנושא משא ומתן עם נושים, עורך דין חדלות פירעון מנוסה יכול לנהל משא ומתן עם נושים על מנת לארגון מחדש את החובות, לפתח תוכניות פירעון הגיונית עבור החייב או לבחון פתרונות חלופיים בכדי למנוע פשיטת רגל. כמו עורך דין המתמחה בחדלות פירעון יוכל לאפשר הגנה על נכסים, תוך כדי ניווט בין  המורכבויות והחלוקה של נכסים בזמן הליכי חדלות פירעון.  

בחירת עורך הדין

בחיפוש אחר עורך דין חדלות פירעון, חשוב לחפש אחר בעל ניסיון משמעותי בדיני חדלות פירעון, בשל כך בעת החיפוש רצוי למצוא איש מקצוע בעל רקורד של תיקים מוצלחים במקרים דומים לאלו שאנו מבקשים בהם שירות. כמו כן בכל הקשור ליכולת התקשרות עם עורך הדין, מומלץ  לבחור עורך דין אשר יוכל להסביר מושגים משפטיים מורכבים בצורה ברורה ומובנת, להיות בעל שיחה נעים וכמובן להיות אוזן קשבת עבור לקוחותיו.  נדבך נוסף אשר נחשב ל"חמקמק" בעת בחירה של עורך דין חדלות פירעון, הוא בבחירה של עורך אשר לו גישה אל אנשי מקצוע שונים ורלוונטיים לתחום. החל מיועצים פיננסיים, רואי חשבון ואנשי מקצוע אחרים אשר יוכלו לספק סיוע מקיף ומיטבי. לקריאה נוספת – https://www.shoresh-law.co.il/