תוצאות משחקי ספורט בזמן אמת

ניחוש תוצאות משחקי הספורט הינו בין הניסיונות הפופולריים והוותיקים של חובבי כדורגל, כדורסל ועוד ענפי ספורט אחרים, כאשר ניחוש כזה הופך בשנים האחרונות להרבה יותר מגוון והוא כולל לא רק תוצאה סופית אלא מספר עבירות, קרנות, שערים ואפילו צבירת נקודות של כל אחת מהקבוצות המתחרות. ולשם כך קמו בחלוף השנים מספר רחב של אתרים וערוצים אשר מבקשים להביא את התוצאות השונות בצורה מיידית בין אם מדובר באליפויות בינלאומיות ועד אל תחרויות מקומיות ולעיתים כאלו גם הנחשבות ל"שוליות" במיוחד. ובכדי למצוא את התוצאות העדכניות, המפורטות והרלוונטיות ביותר, בשורות הבאות קיבצנו את האתרים הכי עדכנים ונרחבים כמו סמארט.

רק תוצאות ספורט בזמן אמת

כאשר מדובר בתוצאות ספורט בזמן אמת חשוב להכיר מספר אתרים אשר יוכלו להגיש עבורנו מגוון רחב של תוצאות ספורט ללא חדשות(חלקן גם דרך אפליקציות ייעודיות), כך למשל אתר 365 שהתחדש באפליקציה בשנים האחרונות מביא המון תוצאות ספורט ומעט מאוד חדשות. בין אם נבקש למצוא משחקי כדורגל מרכזיים מהארץ, מחול ועד לתוצאות של משחקי כדורסל, טניס, הוקי, כדורעף, כדוריד ואפילו רוגבי וקריקט. אתר נוסף ולא פחות מומלץ המרכז בתוכו מנעד של תוצאות ספורט שנות, הכולל גם פורום לדיון והתייעצויות הוא אתר " livegames" המציע חלוקה של משחקים פעילים, משחקי כדורסל מליגות ברחבי העולם, משחקי כדוריד, הוקי קרח ואפילו המלצות למילוי טפסי ווינר.

לא רק תוצאות בזמן אמת

ולצד תוצאות ספורט מכל העולם נוכל להתעדכן גם בכל ההתרחשויות הכי משמעותיות בעולם הספורט, החל מראיונות מרגשים ומשמעותיים של שחקנים בהווה ושחקנים בעבר ועד לתחקירים מעניינים כמו אלו המוצגים באתר "ספורט 5". האתר מציע תוצאות וחדשות עבור מגוון ענפי ספורט שונים, החל מכדורגל בליגה הסעודית ועד לבייסבול אמריקאי כאשר באתר זה ניתן למצוא עדכונים גם עבור ענף הספורט המוטורי, אתלטיקה קלה ועוד. ועבור חובבים מושבעים של הכדורגל הישראלי, ניתן להתעדכן בכל התוצאות החל מליגה ג' תל אביב ועד לליגה ג' שומרות (וכמובן ליגת העל וליגה לאומית) דרך אתר "גולר" המשלב גם חדשות, גם המלצות עבור מאמנים וסוכנים וגם תוצאות מיידיות.