יתרונות של יריעות זפת

על מנת להנות מהגג שלנו בצורה אופטימלית ויבשה, חשוב לבצע איטום מתאים ואפקטיבי שיוכל להגן על הגג בזמני הגשם ולא להיסדק בקלות בחודשי הקיץ. בשנים האחרונות משתלבים בגגות הישראלים סוגים שונים של איטומים, החל מחומרים טבעיים כמו שכבות אדמה ועד אל יריעות זפת מצוינות. אך כמו בכל פעולה של בנייה ואפילו שיפוץ בבית, נתבקש לבצע התאמה בין הפתרון ואל החומרים הקיימים בגג ועד אל אופי הגג שלנו ומבנים שעלולים להימצא בו. על כן הפתרונות כיום נעים בין מגוון רחב של חומרים, כאשר בין שלל החומרים והחידושים של השנים האחרונות ניתן לעשות שימוש גם ביריעות זפת המשלבות גם יריעות וגם זפת.

יתרונות ברורים של יריעות זפת

בישראל ישנם לא מעט סוגים שונים של איטום כאשר איטום הגג על ידי זיפות נחשב לבין סוגי האיטום הוותיקים בגגות הישראלים, אך למרות הוותק הרב שצבר סוג איטום זה הוא עדיין מכיל כמה יתרונות וכאשר משלבים אותם עם יריעות היתרונות אף גדלים. ראשית חשוב לדעת כי בכל הקשור לזיפות הגג, החומר עודנו מתאים גם לגגות של מבנים חדשים וגם של גגות ישנים. יתרון נוסף המובלע בסוג החומר כפי שמפורט באתר https://pazkar.co.il/ , הוא כמובן יכולת האיזון ושמירה על חום הגג אך היתרונות אינם מסתיימים רק בחום הגג או לוותק הגג אלא גם בעבור גגות בהם קיימים מבנים כמו אנטנות, מזגנים ועוד.

יתרונות ופתרונות נוספים

כחלק מהשימוש בזיפות הגג חשוב לדעת כי ישנם עוד מספר יתרונות, כשהראשון הוא כמובן הליך מהיר של ייבוש וגם שימוש יעיל ואפקטיבי על גגות רחבים וגדולים. אך במידה ונבקש לבצע עבודות איטום אחרות, נוכל לעשות זאת דרך מספר שונה של חומרים, החל מיריעות ביטומניות המשתלבות גם באיטום הגג בעזרת זיפות. עם זאת פתרונות אפשריים אחרים לאיטום הגג נעים בין יריעות PVC ועד אל חומרי איטום פוליאוריטנים וחומרי איטום אקריליים. אך חשוב לזכור כי לא משנה באיזה מהחומרים נבחר, יש לבצע ניקוי יסודי של הגג, החל מלכלוך ואבק ולעיתים גם בהסרה של שכבת האיטום הקודמת.