מה זה קידום אתרים אורגני?

כיום כל בעל עסק חייב לפעול בכמה זירות שונות, בין אם מדובר בניהול נכון של עובדים, בניהול נכון של המותג ששייך לו ועד אל לנוחות באינטרנט. הזירה האינטרנטית נראית זרה עבור לא מעט בעלי עסקים שכן הם אלו המגיעים עם "חזון", מוצר עליו עמלו לא מעט שנים וכמובן ידע שבמרבית הפעמים מתמחה ויכול לעזור במקצוע ובמוצר המדובר. לכן הימצאות בזירה האינטרנטית עלולה להישמע מוזר ולכן לפני שנפתח את האתר שלנו, חשוב להכיר את המושגים אולי הבסיסים ביותר כשאחד מהם הוא כמובן קידום אורגני או קידום מומן.

מה זה קידום אורגני ואיך זה עובד?

מריבתנו עושים שימוש במנוע החיפוש של גוגל, שבו נוכל למצוא את מרבית החיפושים שנבקש לבצע החל ממוצרי טיפוח וקוסמטיקה ועד אל מוצרים ייעודים אל בני הגיל השלישי. אך לצד הפלא שמתקיים במנוע החיפוש והופך כל מוצר ועסק אל מקום נגישה בצורה וירטואלית, בכדי להגיע אל לקוחות חשוב לדייק את עצמנו. לכן קידום אתרים אורגני מסתמך על אופטימיזציה של מנועי החיפוש, כך בעצם מתאפשר גילוי נכון ומעמיק יותר של מילות המפתח המתאימות לעסק שלנו ועד אל כיצד לבנות את האתר שלנו. דוגמא אחת היא בחיפוש אחר "רכב" ככל הנראה לא נקבל תוצאת רכב כזו או אחרת, אלא נגיע אל הפניה לחברת רכב מוכרת. בקידום אורגני מתחקה אחר מילות המפתח, הכללים של גוגל ועוזר לנתב את החיפוש לאתר שלנו.

תנאים לקידום ודרכים אחרות

עם זאת בכדי שנוכל לנתב את הלקוחות הפוטנציאליים אל האתר שלנו, על האתר שברשותנו לעמוד בכמה תנאים שונים שמידי פעם גם מתעדכנים. ראשית על האתר להיות מותאם לכל סוגי הדפדפן, ישן או מובייל בכדי למשוך את מיטב הלקוחות. שנית האתר צריך להיות גם מונגש עבור בעלי לקויות ראייה, סימון ברור של אזורים שונים וכן שימושים חזותיים ושמיעתיים שיוכלו להוסיף לאתר. אך לצד קידום אורגני ניתן לבצע גם קידום "ממומן", אשר יעזור לעסק שלנו להתברג בין המקומות הראשון בתוצאות החיפוש כמודה. עם זאת גם עבור קידום שכזה, על האתר שברשותנו לעמוד בתנאים כאלו ואחרים.