מנוף הרמה לקשישים

מכשירים רפואיים שונים מאפשרים כיום התגברות על פני מגוון רחב של מגבלות אנושיות, בין אם מדובר בטיפולי פיזיוטרפיה במים, המאפשרים תנועה רחבה עבור חולים בעלי מגבלות שונות לנוע ואף לבצע ספורט בצורה יעילה ועד אל מכשירי שמיעה ופרוטזות. אך מבין החידושים הללו כמובן קיימים מכשירים המסייעים במידה ניכרת לניהול אורח חיים תקין, גם עבור אוכלוסייה בת הגיל השלישי וגם בעבור אנשים הסובלים ממגבלות קשות ומרכבות כמו שיתוק חלקי או מלא. אחד העזרים היעילים בעיקר עבור שימושי ניוד היא בעזרת מנוף הרמה לקשישים, אשר יוכל להיות מותאם גם כמכשיר נייד וגם כמכשיר נייח אשר יוכל להיות שימושי בעבור אזוריה שהייה שונים לבעלי המגבלה.

מנוף הרמה נייד לקשישים

מבין החידושים הרבים שהביא עימו עולם הרפואה, מנוף הרמה לקשישים מאפשרים יכולת ניוד הרבה יותר מהירה וקלה עבור לא מעט נכים וקשישים כאחד. על כן מנופי הרמה ניידים לקשישים, יעניקו לחולים אלו את היכולת לצאת או להיכנס אל המיטה בצורה נוחה ומהירה ללא סיכונים שנים. על כן אחד המנופים המומלצים יהיה מנוף handy move, המאפשר יכולת ניוד בעבור חולי שונים גם באזורים רטובים כמו בריכות שונות. מנוף זה מגיע גם בצורת תומך יחד עם כיסא רחצה ואלונקה המאפשרים הורדה או עלייה בטוחה אל מהמים. מנוף נוסף ונחשב לפופולרי במיוחד לשימוש ביתי, הוא כמובן מנוף הרמה aks הכולל מנגנון חשמלי וערסל מתקדם אשר יוכל להרים עד למאה שמונים וחמישה קילו.

מנופים נייחים

קטגוריה של מנופים נייחים לקשישים רחבה לא פחות מאשר מנופים ניידים, כאשר מנופים אלו בעיקר נחשבים למנופי תקרה. הדגם הראשון הוא מנוף תקרה nomad, המציע מסילה די ארוכה ויכולת נשיאה הנשענת על ארבעה נקודות אחיזה שונות המבטיחות נשיאה בטוחה. מנוף זה הינו גם בעל מערך אלקטרוני משוכלל במיוחד, המאפשר גם שליטה על כל ביצועיו של המנוף. מנוף חדשני ומעולה לא פחות הוא מנוף אדם לרכב, דרכו ניתן להיכנס אל האוטו בצורה מהירה תוך כדי הישענות בשני צידי המכונית והתאמה מלאה אל מרבית סוגי הרכב הקיימים עם יכולת נשיאה מקסימלית של עד כ125 קילו. \