תוסף סידן לספורטאים

מינרל הסידן נחשב לאחד המינרלים החשובים שהגוף שלנו צורך, את מיטב יעילותו אנו מקבלים דווקא בחיזוק העצמות ושמירה עליהן אך תפקידיו של החלבון הינם הרבה יותר קריטיים משמירה על העצמות ואפילו הגדילה שלהן. המינרל שמצוי בצורה שופעת במוצרי מזון, עוזר בתפקוד של מספר רחב של מערכות הגוף, החל מפקודות עצביות ועד ליכולת עיכול תקינה. את צריכת הסידן יש להתאים לגיל שלנו, לאורך החיים וכמובן למקרים של בריחת סידן אך כאשר מדובר בספורטאים נראה כי אחת ההנחיות היא לשמור על כמויות סידן די מכבודות. שכן פעילות ספורטיבית עלול לגרום ליציאה טבעית של סידן מהגוף, לכן תוספי סידן לספורטאים נחשבים לפתרון מעולה לצד תזונה מתאימה.

תוסף סידן לספורטאים – למה זה חשוב?

ספורטאים מקצוענים וחובבנים חשובים פי כמה לפציעות ספורטיביות מאנשים שאינם מבצעים פעילות ספורטיבית קבועה, על כן פציעות תכופות בין אם של שרירים או של העצמות ידרשו מינונים נכונים של סידן. שכן סידן לעזור לא רק במניעה ושמירה על מסת עצם חזקה, אלא גם בשיקום של שברים קשים וקלים ובנוסך, לעזור לאיחוי טוב יותר של שרירים לאחר אימון. בנוסף לזאת תוסף סידן לספורטאים יכול להיות מעולה, גם בשל איבוד גבוהה של סידן בזמן הזעה או לחילופין במתן שתן פעמים תכופות. ואילו נקודה נוספת ולא פחות חשובה היא, שצריכה נכונה של סידן גם באמצעות תוספי סידן, תאפשר גם מניעה של כאבי מפרקים באזורים שונים בגוף ולסייע להמשך פעילות ספורטיבית בריאה.

תוספי סידן לא רק לספורטאים

כמו שציינו מעל תרומתו של הסידן לגוף האדם הינה גדולה ומאפשרת לו התנהלות תקינה לאורך כל שעות היממה, על כן תוספי סידן יכולים להיות יעילים לא רק עבור ספורטאים אלא עבור הסובלים ממחלות פרקים שונות. תוספים אלו כמו סידן אמורפי, יכולים להיות יעילים גם עבור הסובלים מדלקות פרקים תכופות, וכמובן עוזר לשמור על שרירי הגוף ולא רק בחיזוק העצמות וסילוק של דלקות. ומסיבות אלו תוספי סידן הפכו בשנים האחרונות לפופולריים לא רק בקרב ספורטאים אלא גם עבור הסובלים מדלקות פרקים שונות ועוד.