דירות למכירה בצפון תל אביב

העיר תל אביב נחשבת לעיר מלאת חיים, כזו שניתן להנות ממרבית שירותיה בכל שעה נתונה ביום ובכל יום אחר בשבוע. אל העיר הזו מגיעים מכל רחבי הקשת, בין אם משפחות צעירות, סטודנטים למקצועות שונים, אנשי מקצוע כאלו ואחרים ועוד מגוון רחב מהאוכלוסייה הישראלית וגם הבינלאומית. העיר שנחשבת לעיר היקרה בעולם וגם לאחת המבוקשות בעולם, מציעה מגוון רחב של דירות וסוגים של שכונות, כאשר אחד האזורים המרווחים והמפנקים בעיר הוא לא אחר מאשר אזור הצפון. האזור המבוקש מושך גם הוא אליו קהלים רבים ובכדי לעזור בחיפוש אחר דירות באזור זה, ריכזנו כמה פרויקטים בולטים וסוגי דירות פופולריים.

דירות למכירה בצפון תל אביב – יד 2 ועוד קצת

אחד המאפיינים הייחודים באזור הצפון שבתל אביב הוא בעיקר המרווח, הוא מלווה את הפארקים, החניות, גינות הציבוריות ואפילו בכבישים המובילים אל האזור. הסגנון המרווח הזה מתלווה גם אל הבנייה המוקדמת בשכונה וגם בדירות החדשות, על כן ניתן למצוא לא מעט דירות בנות 4,5 חדרים ופנטהאוזים מטריפים באזור זה. סוגי הבנייה גם הם משתנים וניתן למצוא כיום דירות חדשות לאחר פינוי בינוי וגם דירות יחסית וותיקות, ממוצע המחירים נע בין 3.5 מיליון ועד ל7 ואפילו 11 מיליון. לשם המחשה דירה בנאות אפקה בת 4 חדרים בקומה ראשונה מתוך 2, עם 14 מטר מרפסת מוצעת בעלות של 4.6 מיליון שקלים.

פרויקטים בולטים

נתנאל 26

פרויקט הבוטיק מבית "נתנאל גרופ חברה לבניין" מביא סטנדרט חדש אל וילות מטריפות עם בנייה של 26 וילות בעיצוב יוקרתי וחד פעמי, הכולל מתחם משותף שיכלול מועדון כושר, ספא, בריכות שחייה שונות, סאונה ועוד אזורים מרגיעים אחרים. הוילות מוצעת בגודל של כשישה חדרים ונבנים ברמת גימור מהגבוהות שנראו, ואת מיקומו תוכלו למצוא ברחוב רפידים 37.

טאגור רבינדרנארט 2 

הפרויקט שמוקם במסגרת פינוי בינוי יכלול שלושה בניינים חדשים בני 9 עד 18 קומות וכ144 דירות בסה"כ
ממוקם ברחוב טאגור רבינדרנארט 2.   מבין הדירות שניתן למצוא בפרויקט דירות 3, 4, חדרים וכמובן פנטהאוזים מפנקים בלב ליבה של רמת אביב. הפרויקט שעליו מנצחים קבוצת אשדר טאגור מביא ייחודית מרשימה בין מפרטי הדירות, עם הכנה טבעית אל מוצרי העתיד וסביבה ירוקה.