ארוחת צהריים משתלמת במיוחד

אחת מהארוחות החשובות בסדר היום של בני האדם היא כמובן ארוחת הצהריים, קצת אחרי ארוחת הבוקר שפותחת את היום וממלאה את הבטן בכדי להניע את היום והגוף בצורה בריאה יותר ומרוכזת. שעות  ספורות לאחר מכן ממתינה לה ארוחת הצהריים והיא מגיעה בשעה פעילה מאוד בחיינו, בין אם אנו בעבודה ובין אם אנו ביום של סידורים נהיה חייבים לעצור ולאכול, אחרת לא נוכל להגיע לסיומו של היום בצורה בריאה או מרוכזת. ובזמן שאנו בעבודה או בסידורים, מומלץ גם שנכיר את המקומות מהם נוכל "לקבל" אנרגיה מחודשת בצורה של ארוחת צהריים משתלמת ומשביעה במיוחד.

להתחיל בגדול

אחד המוסדות התל אביבים שפתח את שעריו גם לארוחות צהריים הוא כמובן "אואזיס" שהביא לסדר היום מנות גורמה מעולות בטעם ייחודי ובכל הקשור לעיסקיות גם לטעמים מקסיקנים שעוד לא נראו בישראל.
את תפריט העיסקיות אפשר לפגוש החל מהשעה אחת עשרה ועד לשעה ארבע, מבין המנות שאפשר להתענג ולהזמין נכללות קארנה אסאדה וחלפיניו כבוש כמנה עיקרית, צ'ילי קון קארנה, זוג טאקוס וטוסטאדאס עם מילוי של דג נימוח. לצד כל אלו אפשר למצוא גם מנת פורטובלו מעולה ומרטיטת לסתות, נאצ'וס תוצרת הבית בצבעים וטעמים מדהימים וכמובן גספצ'ו טבעוני. את כל הטוב הזה אפשר למצוא ברחוב מונטיפיורי 17 שבתל אביב.

להעריך את הטוב

מבין מגוון בתי הקפה שנמצאים בתל אביב, מלאים בכוסות קפה וארוחות  בוקר שמימיות, מסתתר לו בית קפה אחד שמצליח להשביע גם במזג אוויר קריר והוא כמובן "קפה אסיף". את מנות הצהריים אפשר לקבל החל מהשעה שתיים עשרה ועד לשעה שש, מבין המנות אפשר למצוא גיוון לא קטן החל ממנת מג'דרה עם פריקה מנחף, יוגורט, בצל קירספי והדרים ועד לדג פילה מעולה המגיע צלוי על חמאת לימון פרסי ותבשיל מנגולד. העיקריות שב"אסיף" אינן מסתכמות במנות אלו וחובבי הבשר יוכלו למצוא תבשיל עוף בבהרט יחד עם גזר, חומוס ופתיתי מפתול המזכירים טעמים נשכחים בתוך הפה וגם שניצל וקציצות אנוטריב ושופנדרה שגורמים לסועדים להשאיר את הצלחתה כמעט ריקה לחלוטין. את "קפה אסיף" אפשר למצוא ברחוב לילנבלום 28 שבתל אביב.