האם יש יותר מודעות דרושים אחרי הקורונה?

מגפת הקורונה שבשה לא מעט משגרת החיים של כולנו, בין אם זה בצורה שבה אכלנו טייק אווי ואם זה בכמות האנשים שאיתם נפגשנו במהלך החגים ועוד. יחד עם השינויים שהביאה המגפה לא מעט עובדים גם מצאו עצמם במצב של חל"ת, חל"ד ואפילו פיטורים. הדבר הזה הושפע רבות מהוראת הריחוק החברתי שבאה עם המגפה וצמצום מקום העבודה עד לכמעט השבתה שלא מעט סקטורים מהמשק הציבורי והפרטי. אבל עם החיסונים שזורמים אלינו בתקופה האחרונה, נראה כי המשק הישראלי חוזר לעצמו ויחד איתו לא מעט עסקים חוזרים לעבוד ובשביל לוודא את זה בדקנו עבורכם האם יש יותר מודעות דרושים לאחר תקופת הקורונה?

עבודות לוגיסטיות וכלליות

לא מעט סקטורים ומקומות עבודה עברו להתנהלות שונה ממה שהכירו לפני הקורונה, החל מעבודה בצורה מצומצמת יותר ועד להפסקה זמנית. הסקטורים העיקריים שנפגעו מזה היו העובדים הכללים ועבודות זמניות, אלו כמו מלצרים,ברמנים נותני שירות, לוגיסטיקה ועוד. אך עם פתיחת המשק כמעט לגמרי, מודעות הדרושים למשרות אלו נמצאים היום בכל פינה באינטרנט ומתאימות למגוון אזורים בארץ. כך למשל תוכלו למצוא מאות מודעות דרושים לעבודה לוגיסטית, כללית ונותני שירות בערים רבות, לא רק במרכז הארץ אלא גם בפריפריה.  אחת מהסיבות להצפה כזו של מודעות מהסוג הזה, היא לא רק החזרה אל השגרה וגיוס עובדים חדשים, אלא גם החזרה המהירה אל השגרה שמביאה לא מעט לחץ ועומס במקומות שונים.

עבודות הייטק

יחד עם העבודות הכלליות שהתווספו אל מודעות הדרושים, ישנו גם סקטור אחד שאומנם לא חווה פגיעה אנושה כמו סקטורים אחרים והוא ההייטק. תחום זה אמנם נמצא במגמת גדילה בלתי פוסקת בארצנו הקטנה, ולמרות שלא מעט מהעבודים עבדו מהבית ברוב תקופת הקורונה היו גם פיטורים. לכן עם חזרת המשק והסגרת רוב המגבלות עליו, נעשים כיום לא מעט גיוסים עבור עובדים חדשים במשרות הייטק. משרות אלו כוללות גם משרות ג'וניור וגם משרות ניהול שונות, כך גם ההתפתחות והגדילה של חברות ההייטק בישראל, הביאו ללא מעט מודעות דרושים עבור עובדי הייטק חדשים מאשר בתקופה הקודמת לקורונה.

עבודות הוראה וחינוך

גם תחום החינוך סבל ממשבר לא קטן, חלק מהמורים והמדריכים הבלתי פורמליים מצאו עצמם עובדים מרחוק או יוצאים לחל"ת, חלק אחר פשוט פוטר עם צמצום המערכת ללימודים אל מול המחשב בלבד. אבל בחודשים האחרונים אנו עדים לעוד ועוד מגבלות גם בתחום החינוך שנעלמות כלא היו, מה שמביא גם לגיוס לא קטן של עובדי הוראה ומדריכים בתחום החינוך. יחד עם החזרה אל כיתות הלימוד וההדרכה הפורנטלית, תוכלו למצוא מגוון רחב של מודעות דרושים בתחום החינוך, גם במרכז הארץ וגם באזורי הפריפריה המרחוקים.
לנתונים נוספים היכנסו אל אתר לשכת התעסוקה – https://www.taasuka.gov.il/he/InfoAndPublications/pages/pbi2020.aspx