העלמת צלקות אקנה באמצעות טכנולוגיה

כשמונים אחוז מהאוכלוסיה סובלים או סבלו מפצעי אקנה, בין אם בגיל ההתבגרות ובין אם במצבים שונים כאנשים בוגרים. פצעים מסוג זה צצים בגלל סיבות שונות, כמו מתח נפשי, טיפולים הורמונלים או חוסר איזון הורמונלי. פצעים אלו גורמים לא פעם לצלקות על אקנה עמוקות, חלקן יכולות לחדור את כל שלושת השכבות של העור ובכך להשאיר סימנים עמוקים ולא נעימים על הפנים. אך כיום ישנם מגוון טיפולים טכנולוגים אשר יכולים לעזור לכם להעלים צלקות מהסוג הזה ועל חלקן נפרט כאן.

העלמת צלקות אקנה עם דרמה רולר

טיפול זה נעשה על ידי טכנולוגיה יחסית פשוטה, בעזרת מכשיר שנראה כמו פנס ובסופו מאות מחטים מיקרו-כירורגים קטנים וזעירים, מנקבים את העור וחודרים את כל שכבות. כך נוצרים פצעים קטנים שגורמים לגירוי של העור ועוזרים בייצור חלבון וחידוש העור, יחד עם זאת הדרמה רולר לא מתאים לא סוגי הצלקות וכן יש להתייעץ עם רופא עור לפני השימוש איתו. בנוסף לטיפול יתווספו לרוב גם המשך טיפול על ידי תכשירים שונים על מנת לסיים את תהליך שיקום הצלקות.

לייזר פרקציונלי

טיפול מהסוג הזה על ידי קרני לייזר זעירות החודרות את שכבת הדרמיס של העור, מייצרות פצעים על אזור הצלקת אשר גורמים לזירוז יצירת רקמות חדשות על האזור וגורמת להבראה מהירה יותר של הצלקות והשלמה שלהן על ידי אותם פצעים. טיפול מהסוג זה יכול להתאים כמעט לכל סוגי הצלקות מפצעי האקנה יכולים להשאיר, כך תוכלו להיעזר במכשיר גם אם הצלקות שלכם נחשבות לעמוקות במיוחד.

גלי רדיו

טיפול בגלי רדיו נחשב לטיפול הכי פחות כירורגי ועם מעט שימוש באמצעי הרדמה וכו'. אנרגית גלי הרדיו עוברת את 2 השכבות הראשונות של העור את האפידרמיס ולאחר מכן אל הדרמיס(השכבה האמצעית) ובעזרת חימום של המקום, נוצר קולגן העוזר לחיבור מחודש של העור והימתחות שלו. יחד עם זאת הטיפול יכול להתקים יותר מטיפול אחד ויכול להגיע גם עד לעשרה טיפולים, כמובן שכל מקרה לגופו.

סיכום

ישנם עוד סוגים שונים של טיפולים ואנו סקרנו עבורכם את הפופולרים שנמצאים כיום בשוק, עם זאת חשוב וכדאי לבצע בדיקה אל מול רופא עור מומחה או מול רופאת משפחה וכן לתאם את הטיפול המתאים והרלוונטי עבור הצלקת שלכם.